אמי - בקרה למצוינות תפעולית בנדל"ן

אמי ניהול ואחזקת מבנים

שירות בלתי תלוי שעובד רק בשבילכם!

מאחורי כל מבנה עסקי או מבנה מסחרי מודרני, קיימות תשתיות ומערכות הנדסיות מתקדמות שיש להן תרומה משמעותית לרציפות התפקודית של המבנה, להמשכיות העסקית של העסקים הפועלים בו, לבטיחות המשתמשים והאורחים ולאיכות החיים ממנה הם נהנים בעת שהותם במבנה.

עם זאת, אחזקת מערכות המבנה וביניהן מערכות מצילות חיים, מחייבת ידע טכנולוגי רב-תחומי וניסיון עשיר בניהול משימות ניהול ואחזקת מבנים מסחריים ועסקיים, תוך הקפדה על מצויינות תפעולית – כפי שאנחנו בחברת אמי מביאים איתנו למבנה שלכם.

ניהול בלתי תלוי – סוד ההצלחה שלנו

במסגרת שירותי ניהול ואחזקת מבנים, נספק לכם שירותי אחזקה מונעת שתחסוך מכם תקלות וכשלים יקרים ושירותי אחזקת שבר לזיהוי מהיר של מקור התקלה וסיום המשבר בזמן הקצר ביותר, תוך מזעור הפגיעה בתפקוד המבנה והפרעה מינימלית למשתמשים ולאורחים.
כל בעלי המקצוע והקבלנים שמבצעים את העבודות במבנה שלכם, נבחרים על ידנו באופן מקצועי טהור וללא שיקולים זרים (נכון, אנחנו לא חברים שלהם ולא מוכנים "לגזור קופונים", או לקבל טובות הנאה על חשבונכם).

מה כולל שירות ניהול ואחזקת מבנים?

ניהול ותחזוקה שוטפים של מערכות מיזוג האוויר, מערכות החשמל, התאורה, אמצעי כיבוי האש, בטיחות המבנה, מים וביוב, מעליות, שערי הכניסה, תברואה, דחסניות אשפה, גנרטור חירום, מערכות גיבוי ועוד.

המצוינות התפעולית של אמי משביחה את ערך המבנה שלכם

המצוינות התפעולית שלנו בניהול ואחזקת מבנים, תבטיח לכם שקט תפעולי לאורך זמן ותאפשר לכם ולשוכרים להתמקד בליבת פעילותכם העסקית.

המצוינות התפעולית שלנו בניהול ואחזקת מבנים, תבטיח לכם שקט תפעולי לאורך זמן ותאפשר לכם ולשוכרים להתמקד בליבת פעילותכם העסקית.

מצוינות תפעולית בניהול ואחזקת מבנים בטוחה ומשתלמת לכם יותר!

שירות בלתי תלוי

בחירת מקצועית וטהורה של קבלנים, ללא שיקולים זרים.

שקט ניהולי וטכנולוגי
המאפשר לכם ולבעלי העסקים במבנה, להתמקד בליבת פעילותכם העסקית
רציפות תפקודית
בכל רגע נתון, כל מערכות המבנה פועלות, תקינות ובטוחות לשימוש.
צמצום הוצאות
אחזקה מונעת ותחזוקת שבר יעילות, יחסכו מכם הוצאות כבדות וישפרו את ה-NOI
ביקוש גבוה יותר
מבנה מתוחזק, איכותי ובטוח, ייהנה ממוניטין ומעלייה בביקושים בקרב השוכרים.
חווית לקוח
ללא מפגעים ותקלות, השהות במבנה נעימה ופרודוקטיבית יותר.

למצוינות תפעולית שחוסכת לכם כסף וזמן, צרו קשר!

דילוג לתוכן